Followers

My Heartbeat

U click MINE, I will click YOURS! ;)

16 January 2011

Homemade Chocolates


Eh2..bukan aku yang buat nih. ;p

Tapi aku baru nak belajar buat... Ade sesape yg baik hati nk share resipi?

Aku nak sangat belajar wat choc.
Nak sangat2.
Punya la gigih google-ing kot2 ade resipi homemade choc nih yg tersesat.
Tapi kecewa. Non ado ok~
Yang mcm nih jugak. Slalu sgt org kasi yg nih as their Door gift. Best sgt!

Agak2 ade sape tau x kt mana kelas wat choc nih? Mcm nak join je! hehe
Kalau blh area Besut la. Weekend. Sbb weekend je yang free. hoho


katahati: Cousin aku mmg ad business wat homemade choc. hehe. Tapi segan nak tanya ;p

5 komen sini meh:

Anonymous said...

uiks....tnye la kak laili
die pro...
brg2 nk wat sume de kat e coco jteh...hehe

Anonymous said...

uit.. ko mesti pnh wat kt? tau2 je brg jual kt mna! nk resipi pls!

Anonymous said...

uittt...ak wat x jd
sila refer kat yg pakar pliz...

Adila :) said...

dgn rela hati boleh mengajar cik anis :)

Aniss Pinky said...

yeke?? nak la blajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
nak sgt ;)